Nieciekawa jestem świata - Krzysztof Logan


Jadwiga Strzelecka
Nieciekawa jestem świata

Krzysztof Logan Tomaszewski

Wieczorem chodzę ulicami
Po opuszczonym mieście
W domach gnieżdżą się ludzie
W domach gnieżdżą się ludzie
Niby rodzynki w cieście

O każdej porze sama
W wytartym zielonym płaszczu
W kieszeniach zziębnięte ręce
A w sercu podły nastrój

Nieciekawa jestem świata
Nieciekawa ludzi
Ty mnie nigdy nie zrozumiesz
Mówisz, że cię nudzę

Nieciekawa jestem świata
Nieciekawa ludzi
Świat mnie nigdy nie zrozumie
Nie zrozumie, nie, nie zrozumie
Ty, ty mnie nie polubisz

Wieczorem chodzę ulicami
Wiatr mi podnosi kołnierz
Przemykam między domami
Przemykam między domami
Lękając się czegoś niemądrze

I tak już dzień po dniu
O każdej porze sama
Jak wierzba, co usycha
Bo wodę pić przestała

Nieciekawa jestem świata...

Obrazy: Mathis Miles Williams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz