Moje miejsce przy tobie - Teresa Filińska



Wiesława Orlewicz
Moje miejsce przy tobie

Teresa Filińska

Lękam się tych codziennych scen
Wiem, co to ból i łzy, już wiem
Ale za wszelką cenę chcę utrzymać

Moje miejsce przy tobie
Moje miejsce przy tobie
Co zechcesz to zrobię
Byle tylko z tobą być

Moje miejsce przy tobie
Moje miejsce przy tobie
Wobec ciebie wszystko niewarte nic

Mówisz, że ci za ciasno
Chciałbyś odetchnąć szerzej
Tłumaczysz w sposób jasny
Ale ja, ja nie chce wierzyć

Moje miejsce przy tonie...

Dziś może niepotrzebne ci
Lecz los czasami bywa zły
A kiedy przyjdą trudne dni
To przecież

Moje miejsce przy tonie...

Więc nie mów, że ci za ciasno
Że chciałbyś odetchnąć szerzej
Nie tłumacz w sposób jasny
Bo i tak ja nie uwierzę...

Obrazy: Nicoletta Tomas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz