Żegnaj - Adolf Kitschman

Janusz Popławski - Zegnaj
Elisabeth Schwarzkopf - Sei nicht bös

Adolf  Kitschman

O młynarce z pewnej wsi
Młody rybak ciągle śni
Ona z niego śmiała się
To nie dla niej mąż, ach nie

Raz powiada do niej tak
Gdy ci zaufania brak
Niechaj nas połączy ksiądz
Ona mu rzecze drwiąc

Wybacz, ale miłość twa
Na nic się młynarce zda
Wybacz i nie gniewaj się
Żegnaj więc, żegnaj więc
Zapomnij mnie

Z dumnym czołem poszła w świat
I bawiła parę lat
Gdy wróciła do wsi swej
Duma znikła z czoła jej

Do rybaka wraca się
Niegdyś wszak kochałeś mnie
Więc pocieszyć dzisiaj chciej
Lecz rybak odrzekł jej

Wybacz, ale miłość twa
Na nic mi się dzisiaj zda
Wybacz i nie gniewaj się
Żegnaj więc, żegnaj więc
Zapomnij mnie

Dziewczę me
Żegnaj więc
Żegnaj i zapomnij mnie

Karl Zeller
Der Obersteiger - Sztygar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz