Nie dbam o to


Anna Prucnal - Nie dbam o to

❓❓

Nie patrzmy na zegar
Nie dbam o to
Że wieczór ucieka
Nie dbam o to
Choćbyś krzyczał, że już pójdziesz
Nie dbam o to
Co powiedzą o nas ludzie
Nie dbam o to

Co jutro się stanie
Nie dbam o to
Przysięgam, mój panie
Nie dbam o to
Nieważne, byle z tobą
Byle obok ciebie można być
To ważne, co tu kryć

Choć mężczyzn tylu śmiało
Zdobywać chciało mnie
Lecz serce ostrzegało
To nie ten, o nie
Amora grot mnie gonił
Lecz trafił kulą w płot
Ty jeden zgadłeś
Gdzie skierować strzału lot
Tobie serce otworzyłam i ramiona
Czekam, kiedy padnie strzał

Zaczekaj, nic nie mów
Nie dbam o to
Nie pytam się, czemu
Nie dbam o to
Może wrócisz jeszcze kiedy
Nie dbam o to
Sama wytrwam też od biedy
Nie dbam o to

Nie wzdychaj, nie bolej
Nie dbam o to
Dziś na mnie jest kolej
Nie dbam o to
Nieważne, że ja z tobą
Że ja obok ciebie chciałam żyć
Nieważne - idź już, idź

Fot. Anna Prucnal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz