Czy ja naprawdę jestem taka śmieszna - Ireneusz Kocyłak


Elżbieta Jodłowska
Czy ja naprawdę jestem taka śmieszna❓

Ireneusz Kocyłak


Kto pójdzie z taką jak ta
Do kina albo na spacer
Ona jest śmieszna, fakt
Można w teatrze popatrzeć
Wykrzywi się, zrobi minę
Potknie się, leży - i śmiech
Kto weźmie taką dziewczynę
Do kina, na spacer? Ech...

Czy ja naprawdę jestem taka śmieszna❓
Czy mnie na serio już nie można brać❓
Dlaczego śmieją się ze mnie od dziecka❓
Dokąd mi przyjdzie tę komedię grać❓
Czy ja naprawdę na klauna wyglądam❓
Czy moje życie to życie, czy cyrk❓
Tak, tak, rozumiem, to sprawa osobna
Tak, tak, rozumiem, oui, oui, c'est la vie

Kto wierzy takiej jak ja
Że gdy orkiestra gra finał
Kończy się moja gra
Zwykłe się życie zaczyna
Też nie wiem, co jutro będzie
Też godzę się z tym, co jest
Też liczę w życiu na szczęście
Chociaż nie skąpi mi łez...

Czy ja naprawdę jestem taka śmieszna❓...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz