System na milion - Janusz Odrowąż


Tadeusz Ross
System na milion

Janusz Odrowąż


Na milion w Totolotku mam system murowany
Wywróżę go z uśmiechów dziewczyny ukochanej
Wystarczy, że policzę uśmiechy mej dziewczyny
To system niezawodny, jedyny

Dwa uśmiechy były rano - zapamiętam
Trzy niedługo po śniadaniu - zapamiętam
Tylko jednym pożegnałaś mnie uśmiechem
Za to było pięć uśmiechów przez telefon

Przy obiedzie naliczyłem ze dwanaście
A gdy poszliśmy do kina siedemnaście
Przed kolacją znowu osiem albo dziewięć
No a potem, ile było, to już nie wiem

Na milion w Totolotku mam system murowany...

Dwa na pewno były rano - zapamiętam
Trzy niedługo po śniadaniu - zapamiętam
Potem tylko pożegnałaś mnie uśmiechem
Za to były pocałunki przez telefon

Do południa naliczyłem ze dwanaście
A gdy poszliśmy do kina siedemnaście
Przed kolacją znowu osiem albo dziewięć
No a potem, ile było, to już nie wiem
Było dużo, ale ile, nie wiem, nie wiem
Nie wiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz