Kartki z wakacji - Agnieszka Osiecka


Krystyna Sienkiewicz
Tarira rira knot - Kartki z wakacji


Agnieszka Osiecka

Śpiewam w Rykach,
nie w Amerykach
i z życiem się stykam.
Zwiedzam Jasło,
Jurek wykupił masło,
i światło na schodach zgasło.
Tarira-rira knot,
adres, nazwisko i kod.

Jestem w Tczewie,
nikt o tym nie wie
i czekam na ciebie.
Bawimy się w Pile,
wpadnij na jedną chwilę,
bo po co zostawać w tyle.
Tarira-rira knot…

Jestem w Ustce,
a byłam w pustce,
niedobrze mi w bluzce.
Zwiedzam Brody,
Florek zamówił lody,
A spodnie wychodzą z mody.
Tarira-rira knot…

Siedzę w Łomży.
deszcz mnie tu omżył
i w smutku pogrążył.
Panienko z poczty,
wyrzuć nas i odpocznij
i zakręć koniecznie loczki,
Tarira-rira knot…

Siedzę w Mławie
na małej kawie
i dobrze się bawię.
Jesteśmy w Miastku,
jemy po kruchym ciastku
i bardzo jest miły nastrój.
Tarira-rira knot…

Jestem w Grójcu
wśród średnich zbójców
i mówię im „wujciu”.
Pijemy w Ełku
każdy po małym szkiełku
i zaraz tu wpadnie Giełgud.
Tarira-rira knot…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz