Wyjaśnienie - Zuzanna Ginczanka


Edyta Geppert i Kroke
Wyjaśnienie


Zuzanna Ginczanka

Żeby rzecz wyjaśnić wreszcie
Tak czy owak, tak czy siak
Kiedy spytasz: "czy mnie kochasz?"
Powiem tobie: nie i tak

Powiem tobie po namyśle
Nie na oślep, byle jak
Mówiąc: nie, rzecz jasna skłamię
By nie skłamać, mówiąc: tak

Mówiąc: tak zaś skłamię po to
By nie skłamać mówiąc: nie
Mam nadzieję, że już teraz
Nie zrozumiesz słów mych źle

Żeby rzecz wyjaśnić wreszcie
Tak czy siak
Kiedy spytasz: "czy mnie kochasz?"
Powiem tobie: nie

Po namyśle
Nie na oślep, byle jak
Mówiąc:  nie,  rzecz jasna skłamię
By nie skłamać

Skłamię po to
By nie skłamać, mówiąc: nie
Mam nadzieję, że już teraz
Nie zrozumiesz słów mych

Żeby wreszcie
Tak czy owak
Czy mnie kochasz
Powiem tobie
Po namyśle
Nie na oślep
Rzecz jasna skłamię
Mówiąc:  tak

Mówiąc: tak
Mówiąc: nie
Mam nadzieję, że już teraz
Nie zrozumiesz

Żeby wyjaśnić
Tak czy siak
Kiedy spytasz
Nie i tak
Powiem tobie
Byle jak
Mówiąc: nie
By nie skłamać, mówiąc

Skłamię po to
Mówiąc: nie
Że już teraz, źle...

Żeby rzecz wyjaśnić wreszcie
Kiedy spytasz: "czy mnie kochasz?"
Powiem tobie po namyśle
Mówiąc: nie, rzecz jasna skłamię

Mówiąc: tak zaś skłamię po to
By nie skłamać mówiąc: nie
Mam nadzieję że już teraz
Nie zrozumiesz słów mych źle

Żeby rzeczy wyjaśnić wreszcie
Tak czy owak, tak czy siak
Kiedy spytasz : "czy mnie kochasz?"
Powiem tobie: nie tak💛

Obrazy: Magalie Bucher

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz