Bądź mi dziś wiatrem - Anna Warecka


Sława Przybylska
Bądź mi dziś wiatrem


Anna Warecka

Lubię, jak szumi wiatr
Kołysze ptaki pod niebem
Oddechem pieści twarz
Ziemię ziarnem zasiewa
Czy dzień, czy ciemna noc
Wiatr gra na liściach drzew
Czy słyszysz jego głos
Daleki wiatru śpiew

Bądź mi dziś wiatrem
Szalonym wiatrem
Który sen spędza mi z oczu
Gdy noc nadchodzi
Bo słońce gaśnie
Czekam na szelest Twych kroków

Wyciągam dłonie, przyjazne dłonie
Przynieś mi życie i siłę
Mój lęk przed nocą
W ramionach Twoich
Może na zawsze ukryję

Lubię, jak szumi wiatr
Kołysze ptaki pod niebem
Oddechem pieści twarz
Ziemię ziarnem zasiewa
Czy dzień, czy ciemna noc
Wiatr puka do mych drzwi
Czy słyszysz jego głos
Czy wiatr to jest, czy Ty

Bądź mi dziś wiatrem
Szalonym wiatrem
Szumem mnie zbudzisz o świcie
Gdy dzień nadchodzi
A noc już zaśnie
Ciepłym oddechem mnie witasz

Bądź dla mnie tańcem
Miłosnym śpiewem
Ja dam Ci chwilę zadumy
Nie chcę, byś złudnym jak sen powiewem
Siłę swej pieśni przytłumił
Bądź dla mnie wiatrem, czekam Cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz