Wszystko co mam - Krystyna Wolińska

Michael and Inessa Garmash

Rena Rolska - Wszystko, co mam

Krystyna Wolińska

Wszystko, co mam tutaj na ziemi
Chętnie ci dam, chętnie zamienię
Na oczy twe, usta twe, serce twe, jeśli chcesz

Wszystko, co mam, przeszłość i przyszłość
Każdy mój plan, wróżbę pomyślną
Wszystko, co moje, do ciebie należy od dziś

Cała wiosna, ptaki w niebie
Złoto pól, jesienny park
Niepotrzebne mi bez ciebie
Po co noce majowe i po co blask dnia

Wszystko, co mam, nic nie jest warte
Gdy ciebie brak i dni są czarne
Czarne godziny, stracone
Gdy ciebie w nich brak

Nie ofiaruję ci gwiazd
Na puste słowa nie czas
Nie czas bajek
A co do szczęścia - kto wie
Czy dla nas będą, czy nie
Przyszłe maje

Wszystko, co mam...

Wszystko, co mam, nic nie jest warte
Gdy ciebie brak i dni są czarne
Czarne godziny, stracone, zgubione jak ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz