Azalie - Agnieszka Osiecka

Patrick Saunders

Irena Kwiatkowska
Azalie

Agnieszka Osiecka

Na szydełku, na szydełku, na szydełku
Umiem robić i chustkę, i szal
Ale czasem, gdy splączę, zaplącze się nić
Jednego mi robi się żal
Czemu młodość trwa krótko i znika we mgle
Żyło się, ha ha ha, było się i adieu

Były kwiaty i motyle
Ale chwilę, tylko chwilę
Czy pamiętasz tę azalię
Już umarła, a mnie żal jej...

Na szydełku, na szydełku, na szydełku
Umiem zrobić i sweter, i koc
Ale czasem, gdy splączę, zaplącze się nić
Samotna wydaje mi się noc
Jeszcze tli się iskierka gdzieś w sercu na dnie
Żyło się, ach, było się i adieu

Były walce i kadryle
Ale chwilę, tylko chwilę
Czy pamiętasz tę azalię
Już umarła, a mnie żal jej
Czy pamiętasz tę azalię
Już jej nie ma, a mnie żal jej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz