Panie śmiech - Agnieszka Osiecka

Iwona Niedzielska
Panie śmiech

Agnieszka Osiecka

Panie śmiech
Niech pan spojrzy mi w oczy dziś
Panie śmiech
Pan dygoce jak wątły liść
Dwie rundy
I w pół sekundy
Zostanie tylko ta smutna myśl

Panie śmiech
Była parka szalona z nas
Panie śmiech
Czy to warto powiadać "pas"
Ja nie chcę
W balowej kiecce
Ponura być i zła
To nie ja

Panie śmiech
Nie do śmiechu był czas
Panie śmiech
Wyśmieli nas
Ale to chyba nie żaden grzech
Stary przekreślić pech i ech


Panie śmiech
Niech pan otrze mi z oczu łzy
Panie śmiech
Proszę znowu mi mówić "ty"
Panowie uwodzą panie
A kto koronę ma
Chyba ja

Panie śmiech
Nie do śmiechu był czas
Panie śmiech
Wyśmieli nas
Ale to chyba nie żaden grzech
Stary przekreślić pech i ech

Do tańca znów gra orkiestra
Kto na ten pomysł wpadł
Chyba świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz