Gołąbki w pomidorach - Jeremi Przybora


Alina Janowska
Gołąbki w pomidorach

Jeremi Przybora

Mija wiosna, mija lato
A ja nic nie powiem na to
Choć zmilkł słowik
I skowronek z nieba znikł
Przyjdzie zima i jej ziąbki
Lecz ja zawsze mam gołąbki
I gołąbków nie odbierze mi już nikt

Gołąbki w pomidorach
Skrzydełka kapuściane
Zwijane, zanurzane
W aromatyczny sos
Gołąbki w pomidorach
Ech, mięsem wy nadziane
Łączycie smaki znane
W szczęśliwy, wspólny los

To cóż, że tylko mięso, tomat i kapusta
Gdy wzrok się szkli z rozkoszy mi
Zaledwie was umieszczę w ustach

Gołąbki w pomidorach
Ptaszyny kulinarne
Me słowa są zbyt marne
Nie sprosta wam mój głos

Owszem, będzie i mężczyzna
Co nim wyzna mi, to przyzna
Że ma słabość do gołąbków tak jak ja
Gdy otworzę jemu kuchnię
I ten zapach z kuchni buchnie
Usta złączy nam piosenka wspólna ta...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz