Nie kochał nas - Ewa Żylińska


Majka Jeżowska i Krystyna Prońko
Nie kochał nas

Ewa Żylińska

Przyjaciółko mego serca – wróć
Mam pusty dom
I znów jestem sama, sama znów
Nie licząc trosk
Ja wierzyłam tobie jak nikt, a ty
Znałaś każdy śmiech i łzy
On nie kochał nigdy żadnej z nas
Nie kochał nas

Przyjaciółko mego serca – wróć
On nie jest wart
By przez niego niewidzialny mur
Tak dzielił nas
Szczęście miało jego kolor i wdzięk
Jego oczy, jego śmiech
Szczęście miało dla nas jedną twarz
Tę samą twarz

Ratował mnie gin
Ty dawno byłaś już z nim
A ja płakałam na dnie piekła
Za mąż uciekłam
On teraz ma dom
O pięć tysięcy mil stąd
Na sercu nosi numer konta
Klucze od forda

On nie kochał nas.

Ratował mnie gin...

Przyjaciółko z mych dziecinnych lat
Winna czy nie
Tak tęskniłam długo do twych wad
Do naszych miejsc
Czas uleczy rany, uśpi ból i tak
I wygoni cichy żal
On nie kochał nigdy żadnej z nas
Nie kochał nas...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz