Widzę światło - Wojciech Młynarski


Ella Fitzgerald - I'm Beginning To See The Light
Katarzyna Żak - Widzę światło

Wojciech Młynarski

Wieczorem chowając się pod koc
Nie dbałam o księżycową noc
Do chwili, aż padło na mą twarz
Światło, które w swych oczach masz

Na słońce gasnące w morza szkle
Nie byłam wrażliwa zbyt, o nie
Lecz gdy lampę zmierzchem zniżasz mi
Widzę światło - to jesteś ty

Dotąd snułam się co dzień
Jak ponury cienia cień
Aż twój promyk na mnie padł
Jedną iskrą rozpalił świat

Więc chociaż nie byłam czuła zbyt
Na tęczę zdobiącą letni świt
Gdy usta przy ustach płoną tuż
Blask miłości dostrzegam już

Wolności swej miałam dzielnie strzec
Jak ćmę nie przyciągał mnie blask świec
Do chwili, aż padło na mą twarz
Światło, które w swych oczach masz

Na słońce gasnące w morza szkle
Nie byłam wrażliwa zbyt, o nie
Lecz gdy lampę zmierzchem zniżasz mi
Widzę światło - to jesteś ty

Mały świetlik znalazł trop
I w me serce wskoczył - hop
I na dłużej został tam
To światełko w swym sercu mam

Nie pomnę, by olśnił mnie choć raz
Z okazji świąt fajerwerków blask
Lecz gdy się wyłaniasz z miejskiej mgły
Widzę światło - to jesteś ty

Mój fajerwerk - to jesteś ty
Moje święto - to jesteś ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz