Byłaś mała tak - Wojciech Młynarski


Fred Buscaglione - Eri piccola così
Wiesław Gołas - Byłaś mała tak

Wojciech Młynarski

Gdy ujrzałem, zbaraniałem,
oszalałem, całowałem 💗
Byłaś mała tak, mała tak,
mała tak, o tak❗

Kwiat w warkoczach, błękit w oczach,
tak nieśmiała i urocza 💗
Byłaś mała tak, mała tak,
mała tak, o tak❗

Ślub i nasze wielkie amoroso...
Dziś wspominam chwile te ze zgrozą.

Czarowałaś - ja wierzyłem,
odejść chciałaś - ja broniłem,
bo byłaś mała tak, mała tak,
mała tak, o tak❗

I po co ja cię broniłem, no dlaczego❓
Trzeba było pozwolić ci odejść do diabła❗
No spakować walizki i te twoje łaszki, ptaszki, fatałaszki...
I wyrzucić na złamanie karku❗
A ja, idiota, kretyn, błagałem:
Zostań, nie, nie odchodź, co zrobisz beze mnie -
taka sama, taka bezbronna, taka naiwna, taka mała❓
Taka mała, taka mała❗❗❗

Czekoladki, marmeladki,
pieski, kotki, co dzień kwiatki🌺
Byłaś mała tak, mała tak,
mała tak, o tak❗

Dogadzałem, rozpieszczałem,
o, nawet futra kupowałem 💗
Ale byłaś mała tak, mała tak,
mała tak, o tak❗

Ja szukałem forsy w różny sposób,
ty puszczałaś z dymem papierosów.

Gdy przymknęli mnie, niestety,
ty uciekłaś z tym facetem.
Oniemiałem, rozpaczałem,
a gdy wyrok odsiedziałem
dwa tygodnie cię szukałem.
Gdy znalazłem mordę sprałem.

Rzuć pistolet – oszalałaś❓
Przecież jesteś taka mała...
Ach tak, cóż strzelaj❗
Strzelaj❗
No strzelaj,ty...❗❗❗

I pomyśleć, że byłaś mała tak,
ach, mała tak,
bardzo mała tak,
o, tak...❗

1 komentarz:

  1. Gdy miałam 10 lat, nagrałam to z radiowej Trójki na kasetę (ach, ten czarny jamnik Philipsiak:D) i orałam do taśmy zdarcia:P

    OdpowiedzUsuń