Wszystko mi mówi o tobie - Wojciech Młynarski


Wiesław Gołas - Wszystko mi mówi o tobie

Wojciech Młynarski

Ławka, nogawka rozdarta w pół
Trawka, agrafka, gdym się nią kłuł
Parku gąszcz i ten chrząszcz, co w trzcinie brzmi
Wszystko o tobie powtarza wciąż mi

Kwiat nenufarku, rzeczułki toń
Kwiat chcesz w podarku, sięgam więc poń
Potem głąb, głąb i ziąb, za kołnierzem karp
Wszystko mi mówi, żeś ty jest mój skarb

Rączki twe oczki me zakrywają, drżą
Drży twój głosik: Ti ti ti, zgadnij ktio tio❓

Muszka, ropuszka, ślimaczki trzy
Trawka do uszka wpychana mi
Baran buś, tuś mi, tuś, czyj to nosiek, czyj❓
Wszystko o tobie powtarza wciąż mi

I ten pląs, i to kląskanie słodkie twe
Jak ciągutka, którą wciąż częstujesz mnie

Ty jesteś żabką, bociankiem ja
Wśród traw drga wiotka łękotka twa
Mam cię zjeść, mam cię nieść❓
Niosąc, wiem bez słów
Że nad rzeczułką spotkamy się znów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz