Nie ma co - Andrzej Kuryło


Robert Janowski - Nie ma co

Andrzej Kuryło

Popatrz na to zdjęcie z licealnej pierwszej
Warkoczyki mysie dwa
I pomyśleć tylko, że z nią za lat kilka
Można było konie kraść

Wszyscy ją kochali, murem za nią stali
W ogień mogli iść raz dwa
Chłopcy z ogólniaka, każdy dał się złapać
A nie tylko głupi ja

Nie ma co, ty byłaś muzą muz
Nie ma co, za dobry miałaś gust
Tak jak ćmy, co w ogniu kończą lot
W serc pożarze płynęliśmy
Szliśmy aż na dno

Fotografia druga filuternie mruga
Perskie oko puszcza mi
Jesteś i do tańca, jesteś do różańca
Pierwsze skrzypce grasz na bis

Kręcą się artyści, ale też nie wszyscy
Inni słyszą tylko "nie"
Ty masz to do siebie cały świat olejesz
I nie tylko, tylko mnie

Nie ma co, ty byłaś muzą muz…

Teraz, moja piękna, włącz pamięci ekran
Album spal lub nowy kup
Bo za chwilę będzie ramka zamiast zdjęcia
Co ozdobić miało ślub

Zanim zaczniesz płakać pomyśl o tych latach
Gdy igrałaś z ogniem tak
Nakryj do śniadania i przeklinaj drania
Bo to właśnie jestem ja

Nie ma co, ty byłaś muzą muz…

Fot. Robert Janowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz