Otwórz serce - Andrzej Kuryło


Irena Jarocka - Otwórz serce

Andrzej Kuryło

Na tym zdjęciu prześwietlonym
Oczy pełne nieba masz
I przez ramię przewieszony
Mój nieprzemakalny płaszcz
Cała byłam w mgłach i kroplach
Jak królowa mokrych serc
Przeglądałam się w tych oknach
Skąd muzyka szła i śpiew

Otwórz serce, otwórz tak
Żeby móc swobodnie tańczyć
Żeby nagle świat
Nabrał smaku pomarańczy
Otwórz serce, otwórz tak
Żeby móc do ciebie trafić
Daj mi jakiś znak
Zejdź z wyblakłej fotografii

Na parkiecie było ciasno
Gęstniał tłum z gasnącym dniem
I z godziny na godzinę
Czas nam coraz szybciej biegł
Malowana światłem przestrzeń
Wirowała w rytmie strun
Jak odbity w lustrach refren
Co się składał z kilku nut

Otwórz serce, otwórz tak...

Czy pamiętasz peron w deszczu
Gdy spóźniony pociąg wpadł
Nim zdążyłam zająć miejsce
Ruszył w przemoknięty świat
Wagon malał na zakręcie
Gdy znikała twoja twarz
Na nieostrym trochę zdjęciu
Oczy pełne nieba masz

Otwórz serce, otwórz tak...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz