There For You - Leonard Cohen


Leonard Cohen - There For You
Renata Przemyk - Dla ciebie tak

Daniel Wyszogrodzki

Wpierw poczułem ból
Potem runął świat
Lecz wiem już, że
To dla ciebie tak

I nie wiem skąd
Lecz wiem – to fakt
Skoro nadal trwam
To dla ciebie tak

Ja miałem plan
Bo zawsze mam
Gdy spoglądam wstecz
To dla ciebie tak

Znów dzień za dniem
Po ulicach gnam
Lęk przeszywa mnie
To dla ciebie tak

Moje życie mam
Jak na dłoni dziś
Ja nie liczę się
Jesteś tylko ty

Posyłasz mnie
Wysyłasz mnie
Rozbijasz coś
I mówisz: Sklej

Własne myśli
Splatasz w rzecz
Gdy nie myślisz
Tworzysz też

Jeść i pić
Twe ciało chce
Ja za własne
Brałem je

Strój Araba
Żyda strój
Żelazna masko
Oto kostium mój

Chwila chwały
Po niej wstręt
Za ręcznikiem świat
Na ręczniku krew

Odwieczna śmierć
Rodzi się co dnia
Lęk przeszywa mnie
To dla ciebie tak

Widzę na wskroś
Już jasność mam
Sam nie liczę się
To dla ciebie tak

To dla ciebie tak
Ukochana ma
Wszystko stało się
Wedle twoich praw

I nie wiem skąd
Lecz wiem, to fakt
Skoro nadal trwam
To dla ciebie tak...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz