You Have Loved Enough - Leonard Cohen


Leonard Cohen - You Have Loved Enough
Renata Przemyk  & Wojciech Leonowicz 
Dość kochałeś już


Daniel Wyszogrodzki

Kochankiem twoim będę
Ty na te słowa w śmiech
Wliczono mnie w poległych
Już nie mam pracy, nie

I z komnat marmurowych
Do piwnic miałem zejść
Szukając wiary nowej
Gdy powiedziałaś, że

Właściwie to nie kocham ja
To miłość więzi mnie
Nienawiść może w paczce przyjść
Nie przyjmuj wtedy jej

A gdy dotyku twego głód
Nad zwykły głód wyrasta
Ty szepczesz: „Dość kochałeś już
Teraz to ja kochanką”...

Kochankiem twoim będę
Ty na te słowa w śmiech
Wliczono mnie w poległych
Już nie mam pracy, nie

Właściwie to nie kocham ja
To miłość więzi mnie
Nienawiść może w paczce przyjść
Nie przyjmuj wtedy jej

A gdy dotyku twego głód
Nad zwykły głód wyrasta
Ty szepczesz: „Dość kochałeś już
Teraz to ja kochanką”...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz