Niejedną twarz ma miłość - Jonasz Kofta


Halina Kunicka
Niejedną twarz ma miłość

Jonasz Kofta


Niejedną twarz, twoją twarz
Moją twarz ma miłość
I nie ma co pytać gwiazd
Czy cię dobrze znam
Czy mnie dobrze znasz

Niejedną twarz, twoją twarz
Moją twarz ma miłość
I kiedy budzi się w nas
Wiem nie mniej niż ty
Wiesz nie więcej niż ja

Świat bywa kwietną łąką pełną lata
Ty idziesz lekki, jakby nie ten sam
I jak we śnie dobrze jest, pięknie jest
I wszystko wiesz

Niejedną twarz, twoją twarz
Moją twarz ma miłość
Jej lustrem cały jest świat
W nim widzimy się
Odnajdziemy nas

Nie chcemy tego nazywać wcale
Chcemy, by dobrze nam było
Możemy przyjaźń prawdziwą znaleźć
Lecz oszukana to miłość

Nie zawsze świat jest łąka pełną lata
Czasami błądzisz biedny, nie ten sam
I nagle gest, jeden gest, zwykły gest
I wszystko wiesz

Niejedną twarz…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz