Czekam w obłokach - Jadwiga Has


Teresa Haremza 💙💙💙
Czekam w obłokach


Jadwiga Has


Wierzę w cyfry magiczne

Horoskopy czytam z gwiazd
Lubię nastrój romantyczny
I wieczorem świecy blask
Mówią do mnie: „Zejdź z obłoków
Już na ziemię wrócić czas”
Biedni ludzie, co nie byli
Wśród obłoków choćby raz
A ja czekam na ciebie w obłokach
Z gwiazd talizman układam na szczęście
Wiem, że zawsze już będziesz mnie kochał
Gdy wypowiem magiczne zaklęcie
A więc czekam na ciebie w obłokach
Z ciepłym wiatrem przyfruniesz tu do mnie
Gdy po prostu mi powiesz, że kochasz
Ja się stanę i wodą, i ogniem
Kiedy pełnia rozświetla
Najciemniejszą z wszystkich noc
Mogę zajrzeć wprost do piekła
Diabłu się roześmiać w nos
Czartów stu mnie nie dogoni
Gdy za siebie rzucam łzę
Łza się toczy do złych mocy
Ja w obłoki w górę mknę
Bo ja czekam na ciebie w obłokach
Z gwiazd talizman układam na szczęście
Wiem, że zawsze już będziesz mnie kochał
Gdy wypowiem magiczne zaklęcie
Bo ja czekam na ciebie w obłokach
Z ciepłym wiatrem przyfruniesz tu do mnie
Gdy po prostu mi powiesz, że kochasz
Ja się stanę i wodą, i ogniem...

Obraz: Nathalie Picoulet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz