Ja już tamtej nie pamiętam - Jadwiga Has


Ja już tamtej nie pamiętam


Jadwiga Has


Ja już tamtej nie pamiętam
Ona była zła i podła
I na co dzień i od święta
Równie głupia, jak ty mądra
Zapraszała, czarowała
Potem gryzła i drapała
Jak kocica, czarownica
Szkoda nawet słów

Ty łagodna, ty spokojna
Opatrujesz moje rany
I na całym bożym świecie
Nie ma drugiej takiej damy
Nie zawiedziesz, nie porzucisz
Nie zabierzesz ciepłej dłoni
Niemożliwe, bym od ciebie
Zechciał kiedyś wrócić do niej

Ja już o niej nie pamiętam
Miała taki głos jak skrzypce
Gdy śpiewała, była piękna
Serce drgało jak na nitce
Zamyślona i szalona
Ale dla mnie już stracona
Ta kocica, czarownica
Szkoda nawet słów

Ty łagodna, ty spokojna…

Ja już tamtej nie pamiętam
Chciałaś wiedzieć - wiesz już teraz
Lecz ty jesteś taka święta
Gdy coś dajesz - nie odbierasz
Ty rozumiesz, ty całujesz
Zawsze wszystko mi darujesz
Penelopa, lecz na opak
Brak mi na to słów

Ty łagodna, ty spokojna…

Piotr Loretz, Dariusz Kordek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz