Małe prośby - Jacek Cygan


Seweryn Krajewski
Małe prośby

Jacek Cygan 👉👉👉


Gdybym kiedyś stracił wiarę
Nie miał już pokory wcale
Gdybym nawet nie chciał siebie znać
Gdybym się odkochał w życiu
Gdybym w środku gryzł się skrycie
To nie pozwól, by zostało tak

To nic, to małe prośby
Szczerości przypływ groźny
To nic, to przejdzie mi
Gdy w okna wstąpi świt
To nic, to prośby małe
Na morzu życia całym
Dziś płyniesz obok mnie
A jutro, Bóg wie gdzie

Gdybym obrósł w pióra pawie
Gdybym sprzedał naszą sprawę
Gdybym całkiem już kimś innym był
Gdybym chciał próżności zaznać
Miał na ustach uśmiech błazna
Zrób coś, proszę, by to przeszło mi

To nic, to małe prośby…

Gdybym jednak został wierny
Snom dziecinnym łatwowiernym
I ocalił z tego coś na dnie
Gdyby życie mnie uwiodło
Gdybym głowę tracił co dnia
To nie pozwól, by to przeszło mi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz