Jest tyle światów nieodkrytych - Wojciech Młynarski


Agnieszka Wilczyńska 👉👉
Jest tyle światów nieodkrytych

Wojciech Młynarski


Liliowe zmierzchy, srebrne świty
Wciąż otaczają mnie
Jest tyle światów nieodkrytych
Które poznawać chcę

W krąg tyle reguł i schematów
Lecz mało o to dbam
Jest nieodkrytych tyle światów
Na które chętkę mam

Chcę znaleźć cię pierwsza
I sens ich uchwycę
W milczeniu i w wierszach
W miłości, w muzyce

Opiszę dokładnie
Materię zazdrosną
Bo miłość to kosmos
Muzyka to kosmos

Ujrzeć te światy w jaskrawości
Mieć w tym zasługi łut
To moja oda do radości
Z mych własnych skromnych nut

Są mądre prawdy, piękne mity
Ja o nie mało dbam
Jest tyle światów nieodkrytych
Dlatego ku nim gnam

I to mnie porywa
I to mnie zachwyca
Bo w światach nieznanych
Wciąż tkwi tajemnica

A to, co odkrywam
Nie daje mi zasnąć
Że mam to na własność
Że mam to na własność

Ujrzeć te światy w jaskrawości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz