Siła przebicia - Wojciech Młynarski


Agnieszka Wilczyńska 👉👉
Siła przebicia

Wojciech Młynarski


Tak już jest
Że mi w życiu siły przebicia brak
Gdzieś się zapodział gen
Od przebojowych scen w mym życiu
I nieraz już myślałam
Czy go kiedykolwiek miałam
Myślałam tak, myślałam tak
I nie wiem wciąż, ale to fakt, że

Szans mam sto
Lecz niestety siły przebicia brak
Jak ją wykształcić, jak
Poznać wygranej smak
Tracić szans wciąż co dnia
Nie potrafił nikt jak ja

Skąd ten pech, a może szukam źle
Nie do tych pukam drzwi
Pod złym adresem
I wierzę wciąż, wiem, że gdzieś są
Takie drzwi co się odemkną
Leciutko tak

Znajdę tam
Ludzi, którym siły przebicia brak
I nie będziemy w głos
Na nasz się żalić los
Tworząc tu niszę lub
Inny ekskluzywny klub

Lecz choć wciąż
Nie wiem jak zmienić styl
Jak znaleźć ważne drzwi
I pukać mocno
I chociaż szans wciąż nie mam
Lecz teraz już za smutku mgiełką
Światełko mam

Uśmiech mam
Ludzi, którym siły przebicia brak
I rozumiemy się
I w końcu nie jest źle
Nie jest źle, co tu kryć
W dobrym towarzystwie być

Tak już jest

Komp. Włodzimierz Nahorny 👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz