Miłość jest impresjonistą - Wojciech Młynarski


Agnieszka Wilczyńska
Miłość jest impresjonistą

Wojciech Młynarski

Twe życie nie jest śliczne,
logiczne i graficzne
i nic cię nie zaskoczy,
fantazji trochę brak.
I nie ma niespodzianek,
czy wieczór, czy poranek,
a ja ci spojrzę w oczy
i myślę sobie tak:

W twym czarno-białym świecie
nie ma mnie, bo
miłość jest impresjonistą
i ciepło, i chłód
mieszają się wśród
jej barw.

Kolory w jej palecie
nieostre są,
miłość pięknie z nich korzysta,
ma nastrój i gest,
niepokój w niej jest
i czar.

Ona jest mistrzem światłocienia,
w kropelce rosy drży,
a najpiękniejsze są marzenia jej
rzeźbione z mgły, błękitnej mgły…
Więc ucz się patrzeć,
bo gdy nie przyznasz, że
miłość jest impresjonistą,
to czeka cię kosz
i szans nie masz
choć za grosz!

Więc na kolory spójrz nieostre
i zachwyć się ich grą,
bo to jedyna prosta droga jest,
byś zdobył mnie i miłość mą…

Więc ucz się patrzeć
i powtarzaj mi, że
miłość jest impresjonistą,
powtarzaj mi to,
a szansę odzyskasz swą!...

2011

Obrazy: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz