Aż zakocham się szczęśliwie - Wojciech Młynarski


Agnieszka Wilczyńska
Aż zakocham się szczęśliwie

Wojciech Młynarski


Ludzie, tak myślę sobie,
mają przeróżne hobby
jeden latawce robi
inny do kina gna
a ja ze smutnym gestem
spoglądam w szarą przestrzeń
myślę w czym dobra jestem
i co potrafię ja?

Ja świetnie umiem
się zakochać nieszczęśliwie
ja jestem spec od takich hec
gdy się szczęśliwie
ktoś zakocha to się dziwię
ja muszę żal za sobą wlec

Ja świetnie umiem
źle uczucia ulokować
jak kulą w płot wpadka i krach
Ja świetnie umiem
w nieuczciwe wierzyć słowa
i witać świt we łzach

Ja mogę dawać wykłady
jak dobry zgubić trop
ja mogę dawać porady
jak się przegrywa, bo
Ja nie od dzisiaj
pilnie działam na tej niwie
rozsądek w kąt odrzucam precz
Ja świetnie umiem
się zakochać nieszczęśliwie
to dla mnie zwykła rzecz

Lecz którejś tam jesieni
być może coś się zmieni
pójdziemy przytuleni
są takie cuda są
i wiatrem gnane liście
otoczą nas rzęsiście
choć teraz oczywiście choć jak na razie wciąż

I zbędne będą wykłady
jak dobry zgubić trop
i zbędne będą porady
jak los swój przegrać bo

Chociaż normalnie
ja się temu bardzo dziwię
nie wierzę w blask szczęśliwych gwiazd
to może w tobie
ja zakocham się szczęśliwie
ten w życiu pierwszy raz
ty zostań ze mną
aż zakocham się szczęśliwie
ten w życiu pierwszy raz

2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz