Proszę, daj mi czas - Wojciech Młynarski


Agnieszka Wilczyńska 👉👉
Proszę, daj mi czas

Wojciech Młynarski


Proszę, daj mi czas,
czas spokojny daruj mi,
czas wieczornych gwiazd,
czas porannej białej mgły,
by pośpiech już nie dzielił nas,
podaruj mi szczęśliwy czas.

Odwzajemnię to
i ci też daruję czas,
cenniejszego nic
nie ma przecież żadne z nas
i niech się jak szczęśliwy rym
twój złączy czas z czułym czasem mym.

Ty
inną miarę masz,
widząc mnie,
mało o to dbasz,
że co dzień ci daję znak,
znam taki czas przecudowny tak,
co naszą miłość ocalić może,
i nada życiu niepowtarzalny smak...

Ale ty
niespokojny, zły,
czytasz czas nie tak,
jak ja go nie mierzysz,
ciągle wpadasz w złość,
żeś przegapił coś,
w prawdę słów,
moich słów nie wierzysz.
Nie myśl sobie, że to jakieś
babskie baju, baj,
daj za wygraną grudzień czy maj
i daj...

Proszę, daj mi czas,
czas spokojny daruj mi,
niech zaśpiewa las,
niech się iskrzą mroźne dni,
niech pośpiech nie dzieli nas,
podaruj mi szczęśliwy czas,
daj mi ten czas...

2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz