Blues o życiu moim - Wojciech Młynarski


Agnieszka Wilczyńska 👉👉
Blues o życiu moim

Wojciech Młynarski


Gdy świt co mnie budzi
Żałosnym jest tłem
Gdy zmykam od ludzi
W kąt ciemny, to wiem
Gdy samotności nic nie koi
I ścieka łza do ust
To wiem, że blues o życiu moim
To nie najweselszy blues

Gdy życie wciąż nudniej
Coś truje baj, baj
Gdy dłużą się grudnie
Nie cieszy mnie maj
Gdy saksofonu nikt nie stroi
Gdy nie wiem co to luz
To wiem, że blues o życiu moim
To nie najweselszy blues

Czy tak smutna jazda
Czy tak smutna pieśń
W najzimniejszych gwiazdach
Gdzieś wpisana jest
Czy ją przerwać mogę
I się zdarzy cud
Że pognam ku szczęściu na skrót

I rośnie pokusa, i tak wiedzieć chcę
Czy wciąż czuję bluesa i blues czuje mnie
Bo gdy nas w gwiazdy się nie stroi
Nie świeci Wielki Wóz
To wiem, że blues o życiu moim
To nie najweselszy blues

Czy tak smutna jazda...

I może się zdarzyć, jak w banku to masz
Gdy do mojej twarzy swą przybliżysz twarz
Gdy twoja czułość mnie ukoi
Podpowie mi jak żyć
To może blues o życiu moim
Najweselszym bluesem być

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz