Dziewczyno nie jesteś sama - Kosmala i Sobczak


Krzysztof Krawczyk
Dziewczyno nie jesteś sama

Andrzej Kosmala, Andrzej Sobczak


Ty znowu jesteś dziś w podroży
Przemierzasz świat daleko stąd
Nieczęsto wracasz tutaj do swoich stron
I szczęścia szukasz wśród obcych ludzi

Wyglądasz nocą swojej gwiazdy
Na pustym niebie wielkich miast
A mnie się zdaje nieraz, że tracisz czas
Chociaż adres mój znasz

Nie, nie jesteś sama
Masz przecież mnie
O nie, nie jesteś sama
Czego więc od życia chcesz

Już coraz rzadziej do mnie piszesz
A mnie tak trzeba twoich słów
I ciągle myślę o tym, czy wrócisz tu
I twoje kroki na schodach słyszę

Lecz kiedy spojrzę na kalendarz
Wiem, że nie mogę zmienić nic
I znowu tak jak kiedyś wciąż liczę dni
Nim zapukasz do drzwi

Nie, nie jesteś sama...

Obrazy: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz