Dzwonię aby ci powiedzieć ... - Andrzej Sobczak


Krzysztof Krawczyk
Dzwonię aby ci powiedzieć, że cię kocham
Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You

Andrzej Sobczak


Za oknem noc, na szybach deszcz
Zmęczone miasto dawno śpi spokojnym snem
A przecież tam daleko gdzieś
Ktoś czekać miał, ktoś kogo brak dziś obok mnie

Wykręcam więc kolejny raz
Twój numer, który milczy już od tylu dni
I cisza znów w słuchawce trwa
Tak cisza, której nie potrafi przerwać nic

Jestem sam, znów sam - bez ciebie
Jestem sam, a tak dziś bardzo chcę
Jeszcze raz, choć raz powiedzieć
Do słuchawki te dwa słowa - kocham cię

Ten obcy dom, ta cisza w nim
To wszystko, co dziś mam, co los mi w zamian dał
Nie wróci nam straconych chwil
Po których już dziś został we mnie tylko żal

A jednak wciąż próbuję znów
Odnaleźć ciebie zanim świt obudzi się
I składam świat z tych kilku słów
I czekam, aż w słuchawce znów usłyszę cię

Jestem sam, znów sam - bez ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz