Nie znamy siebie - Andrzej Kosmala


Krzysztof Krawczyk
Nie znamy siebie

Andrzej Kosmala


Kiedy w twych ramionach chcę odnaleźć ślad
Prawdy, której szukam już od wielu lat
W każdym twym ddechu odnajduję szept
O tym jak mnie kochasz
I jak pragnę cię znów mieć

W morzu namiętności utopimy się
Osiądziemy razem na szaleństwa dnie
Lecz nie damy poznać czym naprawdę jest
To, co łączy nas i dzieli i co prawdą jest

Nigdy nie mów do mnie, że już wszystko wiesz
Że poznałaś prawdę i że znajdziesz mnie
Choćbyś się ukryła za górami kłamstw
Że odkryjesz prawdę,bo już tak mnie znasz

Nie znamy siebie choć tak blisko nam
Do prawdy, która gdzieś skryta w nas
Nie znamy siebie choć dziś nazwał czas
Żeby odkryć to co wiemy od lat

Poznamy siebie jak owocu cierpki smak
Co kiedyś już ktoś nam z drzewa skradł
Poznamy siebie gdy tak tego chcesz
I zamieszkasz we mnie i ja w tobie też

Obrazy: Erhard Löblein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz