Bella ciao - Rafał Dziwisz


Michał Bajor - Bella ciao - Milva

Rafał Dziwisz


Pewnego ranka, gdy się zbudziłem
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Pewnego ranka gdy się zbudziłem
Wróg na granicy naszej stał

Hej partyzancie, weź mnie ze sobą
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Hej partyzancie, weź mnie ze sobą
Nim znajdą mnie wśród stosów ciał

Jeśli mam umrzeć to jak partyzant
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Jeśli mam umrzeć to jak partyzant
Ty pogrzeb sprawisz mi na schwał

Znajdziesz mi miejsce w górach wysoko
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Znajdziesz mi miejsce w górach wysoko
Kwiat na mym grobie będzie drżał

By ci co przejdą mogli powiedzieć
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
By ci co przejdą mogli powiedzieć
Życie jak kwiat ten piękne miał

Ten kwiat należy do partyzanta
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao
Ten kwiat należy do partyzanta
Co życie swe za wolność dał...

TUTAJ z tekstem Anatola Sterna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz