Na przekór... - Bogdan Olewicz


Alicja Majewska
Na przekór wszystkim będę spać

Bogdan Olewicz


Zegary biją "bim bom"
Mój smutek zaszył się w kąt
Od krzyków chwieje się dom
No to co? Niech się zawali
Zegary biją "bim bom"
Nade mną rodzinny sąd
A ja nie ruszę się stąd
O nie, co mi tam

Ja na przekór wszystkim będę spać
I nie dam się obudzić
We śnie o wiele lepszy bywa świat
Nietęskno wcale mi do ludzi
Ja na przekór wszystkim będę spać
I proszę mnie nie budzić
We śnie o wiele lepszy bywa świat
Nie budźcie, proszę, nie budźcie mnie ze snu

Na stole róże i bez
W pudełkach confetti deszcz
Na rożnie kręci się gęś
Welon już powiewa w oknie
Za oknem orkiestra gra
Pan młody wygładza frak
Weselnych gości tłum, gwar
A ja? Co mi tam

Ja na przekór wszystkim będę spać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz