Noc i dzień - Henryk Rostworowski


Roman Wilhelmi, Iga Cembrzyńska - Noc i dzień
Ella Fitzgerald - Night And Day

Cole Porter - Henryk Rostworowski


Jak tam-tamów rytmy głuche
Co wdzierają się aż w mózg
Jak w jesienną, senną pluchę
Monotonny w rynnach plusk
Tak jak zegar, co przemnaża
Swym tik-takiem długie dni
Tak i tętno mojej krwi
Powtarza: ty, ty, ty

Całą noc i cały dzień
Snujesz się, prześladujesz mnie
Uparcie jak cień
Choćbyś na kraj świata zbiegł
Choćbyś tak jak ognia mnie się strzegł
Już jesteś mój, tylko mój

W dzień i w noc od tylu dni
Wszystkie myśli wiążesz
Wszystkie zatruwasz mi sny
Czy w zgiełkliwym gwarze miast
Czy w błękitnej ciszy bladych gwiazd
Twój widzę cień w noc i w dzień

W dzień i w noc
Sobą przesłaniasz świat
Tobą zorza mi dnieje
Tobą śmieje się każdy kwiat

Co dzień czekam, dzień za dniem
By ci wyznać jednym tchem
Że chcę wierną ci być jak cień
W noc i w dzień

Fot. Roman Wilhelmi  👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz