Jesteś mi potrzebny - Jacek Podkomorzy


Violetta Villas
Jesteś mi potrzebny

Jacek Podkomorzy
(Zbigniew Adrjański, Janusz Trybusiewicz)


Kiedy ciebie nie ma, gdy odchodzisz stąd
Wieczór nie chce gwiazdy podać mi do rąk
Kiedy ciebie nie ma pustką staje dom
Ogień już nie śpiewa moim smutnym snom

Jesteś mi potrzebny na pogodne dni
Jesteś mi potrzebny na zimowe sny
Jesteś mi potrzebny na jesienny deszcz
Jesteś mi potrzebny dobrze o tym wiesz
Jesteś mi potrzebny pośród słońca lśnień
Jesteś mi potrzebny przez calutki dzień
Jesteś mi potrzebny także w nocy mrok
Jesteś mi potrzebny przez okrągły rok

Kiedy ciebie nie ma każda noc jest zła
Świt niechętnie wstaje, dzień za długo trwa
Milknie cala ziemia, gasną kwiaty łąk
Kiedy ciebie nie ma, gdy odchodzisz stąd

Jesteś mi potrzebny na pogodne dni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz