Nie mam siły na seks - Andrzej Brzeski


Nie mam siły na seks

Andrzej Brzeski


Dla ciebie z momentami film
Książeczka z serii Harlequin
Żurnali i romansów świat
A ja bym pyzy zjadł
Tobie skandale, rewie mód
Celuloidowych menów chód
Ty kwitniesz wśród mydlanych chał
Ja bym do lasu zwiał

Nie mam siły na seks, kochanie
Na szczytowanie w miłosnej pianie
Gdy wiatr i plucha w kiosku RUCH-u
Świerszczyk kupię se, albo i nie, ye...
Nie mam siły na seks, najdroższa
Piotrowski ostrzegł, więc sobie poszczę
Wolę za uchem drapać psa, co zwie się Reks
I upiec keks, na co mi seks ❓❓❓

Tobie się melodramat śni
Pachną ci frezje, kwitną bzy
W miłosną byś się wdała grę
Mnie oczy kleją się
Gdy w radio śpiewa Elton John
Powieki ci nerwowo drżą
Gdy wzrusza cię ta rzewna pieśń
Ja bym się zdrzemnął gdzieś

Bo nie mam siły na seks...

W rozterce serce twoje łka
Gdy pan do pani mówi pa
Gdy w ekran wczepiasz się jak rzep
A mnie opada łeb
Gdy wolno skrapiasz ciało swe
Wodą Limara lub Cafe
I na policzki kładziesz róż
Ja smacznie chrapię już

Bo nie mam siły na seks...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz