Tak blisko ja i ty - Stefan Mrowiński


Irena Woźniacka
Tak blisko ja i ty

Stefan Mrowiński


Ty i ja to jest świat najdrobniejszych spraw
Przypływ dni połączonych w nas
Ty i ja to jest ptak, co o miłość drży
Choć gniazdo ma

Przypływ chwil aż do bieli lamp
To jest czas, krzywe lustro zmian
Ty i ja - jak to nazwać mam
W słowach zamknąć jak

Jesteś tak blisko mnie
Jestem już tobą, stało się
Poznałam ból i lęk twój znam
Dobro i zło na przemian mam

Jesteś tak blisko mnie
I to się właśnie szczęściem zwie
Po wszystkie noce, wszystkie dni
Tak blisko siebie ja i ty

Ty i ja to jest lot ponad niebo chmur
Tkliwy gest uskrzydlonych rąk
Ty i ja to jest cud, czarodziejski krąg
Bezpieczny ląd

Dobrych gwiazd i stubarwnych łąk
Kruchy świat, pełen małych głupstw
Ty i ja - serc najczulszy kod
Który złączył nas

Jesteś tak blisko mnie...

Obraz: Catlin Connolly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz