Wiosną graj - Paweł Lesic


Irena Woźniacka
Wiosną graj

Paweł Lesic


Już wiosna, stroją się dziewczęta
Jest kwiecień, zaraz będzie maj
Uśmiechnij się i zapamiętaj
Że przyszła wiosna, urody siostra
Więc taką mi melodię graj

Już przyszedł maj, świat cały gra w zielone
Więc ty mi daj piosenkę ulubioną
I z głową podniesioną dumnie do mnie biegnij
Bo przyszedł wreszcie maj

Minęło lato, jest już jesień
Deszcz pada, dni ponure są
Już pełno żółtych liści w lesie
Za chwilę grudzień, zmarznięci ludzie
A mnie raduje tylko to

Znów przyjdzie maj, a potem będzie lato
Więc w to mi graj i graj całemu światu
A on odpowie na to: śmiej się, śpiewaj, śpiewaj
I zawsze wiosną graj

A potem będzie lato
I graj całemu światu
A on odpowie na to: śmiej się, śpiewaj, śpiewaj
I zawsze wiosną graj

Obraz: William Savage Cooper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz