Iść va banque - Marek Gaszyński


Stanisław Wenglorz
Iść va banque

Marek Gaszyński  👉👉👉


Wyszedłem tak
Bez pieniędzy, dobrych rad
Prosto w burzę, w deszcz i mgłę, przez świat
Miałem jeden cel
Nowe życie zacząć gdzieś
Z nowym losem zagrać znów va banque

Wierzę, że
Sprawdzą się
Moje sny

Wyszedłem więc
Bez pożegnań, czułych słów
Popatrz, tutaj był mój dom, mój świat
Co by jeszcze wziąć?
Tę gitarę, która gra
Gdy w jej pudle cicho śpi mój kot

Wierzę, że...

Nikt nie wie, co go jeszcze spotka, jaki los
Jak trzeba przygotować się
Lecz zawsze trzeba grać do końca
Zawsze, zawsze trzeba grać
Va banque, va banque

Wyszedłem tak
Bez biletu, dobrych rad
Prosto w burzę, w deszcz i mgłę, przez świat
Miałem jeden cel
Póki jeszcze starczy sił
Z nowym losem zagrać znów va banque

Wyszedłem więc
A ktoś zamknął za mną drzwi
Popatrz, tutaj był mój dom, mój świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz