Fale Amuru - Jonasz Kofta


Jonasz Kofta - Fale Amuru

– Już nic
Nie ma w nas
To ostatni nasz walc
Raz,
Jeszcze raz
To już koniec
– Nie wszystko
Stracone
– Nie
Dobrze wiesz,
Że skończyła się gra
Zrozum
– Nie uwierzę w to
To fałszywy krok
– Nie mów
Już nic nie mów
Tylko tańcz

– Walc się kończy, ja odchodzę
– Nigdy z tym się nie pogodzę
Powiedz mi do kogo
– Idę swoją drogą
Już nie pytaj
Tylko tańcz!
– Dlaczego
Pyta rozpacz i gniew

– Nic z tego
Nie zrozumiesz, o nie
Jestem odmieniona
Unieś mnie w ramionach
I nie pytaj
O nic mnie

– Walc się kończy, mnie nie będzie
– Będę szukał, szukał wszędzie
Niebo, piekło
Może księżyc
Może los

– Walc się kończy, mnie nie będzie
– Będę szukał, szukał wszędzie
– Jestem odmieniona
Unieś mnie w ramionach
I nie pytaj
O nic mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz