Pytasz mnie o to, jak żyłem - Jonasz Kofta

Alex Alemany
Jonasz Kofta - Pytasz mnie o to, jak żyłem

Pytasz mnie o to, jak żyłem
Póki cię nie spotkałem
Sam nie wiem, jaki byłem
Myślałem, kochałem, spałem
Taki sam byłem i inny
Nie jesteśmy na szczęście niezmienni
Mam jeszcze przed tobą, miła
Kilka niewielkich tajemnic

Wiesz o mnie prawie wszystko
Nie wszystko, ale prawie
Jest jeszcze kilka zwierzeń
Które na potem zostawię
Nie znaczy to, że nie wierzę
W szczerość bez niedomówień
Ale już taki jestem
Od razu nie umiem
Wiesz, że będziemy razem
To przecież wiele zmienia
Rzeczy, które dziś ranią
Jutro są bez znaczenia

Pytasz mnie o to, dlaczego
Nie wszystko ci wytłumaczę
Robią zbyt wiele złego
Słowa, co nic już nie znaczą
Minione chwile i sprawy
Wygasłe miłości i słońca
Nie bądźmy naiwnie ciekawi
Bo się zranimy niechcący

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz