Ukochana ja wrócę

Mieczysław Fogg
Ukochana ja wrócę


Eugeniusz Żytomirski

Coraz dalej wciąż wędruję
Dzisiaj tu, a jutro tam i ciągle w dal
Gdzież wędrówki kres
Gdzież spoczynek jest

Chyba padnę tu na drodze
Ale myśl, ta jedna myśl, mi każe żyć
Że gdzie jesteś ty
Najdroższa ma, jedyna ma

Ukochana, ja wrócę, wiesz
Choćbym cały zmierzył świat
Wzdłuż i wszerz
Moja miłość jest silniejsza niż wojna
Ufnie czekaj, otrzyj łzy
Bądź spokojna

Bo ja wrócę pewnego dnia
W drzwi zastukam
Spytasz kto tam, to ja
Więc gdy płakać miła chcesz
Szepnij tylko, Boże strzeż
I ja wrócę ukochana wiesz

Jeden wrócił, drugi wrócił
A twojego chłopca
Ciągle jeszcze brak
Braknie oczom łez
Gdzież twój miły jest
Za górami, za lasami
Ale myśl, jedyna myśl mu każe żyć
Że wciąż czekasz go, że tęsknisz wciąż
Że kochasz wciąż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz