Chociaż nie jesteś amantem filmowym


Jadwiga Swirtun
Chociaż nie jesteś amantem filmowym

Stanisław Werner

Śmieszna sprawa, nie warto wspominać
Lecz opowiem historię tę
Poszłam kiedyś wieczorem do kina
I zakochałam się

Miłość była złośliwa jak grypa
Ja szalałam, bo on nie znał mnie
Rok kochałam Gérarda Phillipe'a
Aż zrozumiałam, że

Cóż mi po takim amancie z ekranu
Ani go objąć, przytulić się
Niech się inne czulą do Fanfana
W srebrnej ułudy mgle

Chociaż nie jesteś amantem filmowym
Chodzisz jak niedźwiedź i tańczysz źle
Tobie szepczę najgorętsze słowa
Kocham i ciebie chcę

Choćbym chciała, już nie mogę
Wybrać innej drogi
Choćbym chciała, nie mam siły
Iść od ciebie, miły
Już od ciebie, od kochania
Nie ma odwołania
Więc muszę, muszę, muszę twoją być

Fot. Gérard Phillipe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz