Bez ciebie nie ma mnie - Jerzy Ficowski

Anna German
Bez ciebie nie ma mnie

Jerzy Ficowski

Przy tobie biegły wszystkie drogi jak wierne psy
Uśmiechy nie znające trwogi przy tobie szły
Przy tobie, z tobą i dla ciebie świat się zielenił
A teraz pusto w całym niebie, na całej ziemi

I nie ma mnie bez ciebie, nie ma mnie
i lustro kłamie
Nie ma mnie, bez ciebie nie ma mnie
Jest tylko pamięć
Nie ma mnie, mój cień to obcy cień, to już nie ja
Może o tym wie dziś tylko ten
Kto dni bezludnych prawdę zna

I nawet cię nie opłakiwał zwyczajny pech
I nasza gwiazda ta szczęśliwa
Nie spadła w zmierzch
I odtąd świeci już nie dla nas
Nie wiem dla kogo
Zgubiona w nocy
Zabłąkana pod Mleczną Drogą

Nie ma mnie, mój cień…

Nie pozwól kłamać zimnym lustrom
Ich prawdę zmień
To kłamstwo, które nocą pustą
Wmawia im cień
I w radość powitania zamień
Smutną legendę
A wtedy nic nas nie okłamie
Bo znowu będę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz