Panowie, bądźcie dla nas dobrzy na zimę

Młynarski Plays Młynarski
Gaba Kulka

Panowie, bądźcie dla nas dobrzy na zimę

Wojciech Młynarski


Niech powie ktoś, komu się zdarzy
zobaczyć zimą me spojrzenie,
co ja mam w twarzy? No, co ja mam w twarzy?
Cierpienie, cierpienie, bezdenne cierpienie...
Lecz przy księżyca bladym sierpie,
gdy chmury wiatr przegania zimny,
nie sama tak cierpię, nie sama tak cierpię,
a zatem, a zatem śpiewajmy, dziewczyny:

Panowie,
bądźcie dla nas dobrzy na zimę,
panowie,
miejcie dla nas zimą estymę.
Nikomu niech goryczy kropla nie grozi,
gdy zimą
na okapie sople starannie
mróz mrozi, mróz mrozi...

Panowie,
lubcie wy nas wiosną, oj, lubcie,
panowie,
krzywdy swym dziewczynom nie róbcie!
Niech w głowie
pliszki nie świergolą wam liczne,
panowie,
teraz będzie solo muzyczne,
a ja będę przeżywać!

Panowie,
niech was wzruszą słowa
powyższe,
my zimą
jeszcze się robimy wrażliwsze.
Popatrzcie,
zbielał pól uprawnych kilimek...
Panowie - bądźcie dla nas dobrzy,
panowie - bądźcie dla nas dobrzy,
panowie - bądźcie dla nas dobrzy na zimę!

Z albumu
"Rebeka nie zejdzie dziś na kolację"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz