Nieszczęśliwa żona


Zespół Reprezentacyjny - Nieszczęśliwa żona
Joaquin Diaz - Mi padre era de Francia

Filip Łobodziński, Jarosław Gugała


Moja matka Aragonką
Francuzem ojciec jest
Jedyną swą córeczkę
Wydali za mąż mnie

Wydali mnie za Żyda
Co dom w Stambule ma
On sypia pod pierzyną
Zaś pod kocykiem ja

On dobre pije wina
A zwykłą wodę ja
On zawsze je do syta
Przymieram głodem ja

Obudził mnie raz w nocy
Bo pić mu chciało się
Nie było wody w domu
Do studni posłał mnie

A że już późno było
Sen w drodze na mnie spadł
W tym śnie spotkałam chłopca
Całusy dwa mi dał

Nie całuj mnie, mój chłopcze
Nie całuj, błagam cię
Gdy pan mój mąż się dowie
Niechybnie zgładzi mnie

A zanim on mnie zgładzi
Śmierć sobie zadam ja
Poczekaj, nie tak szybko
Twój mąż to przecież ja

Obrazy: Eugene von Blaas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz