Tonight Will Be Fine - Leonard Cohen


Leonard Cohen - Tonight Will Be Fine
Bartłomiej Nowosielski - Dziś w nocy będzie fajnie

Marian Opania

Gdy czasami rozmyślam o naszej przeszłości
Tak wierzyliśmy w miłość, co wiecznie ma trwać
Ty ją znalazłaś, a jam się pogubił
No i teraz rozumiem, że nie chcesz mnie znać

Ale wiem z oczu twych, uśmiech twój mówi mi
Że w tę noc, że w tę noc, że w tę noc
Będzie nam fajnie tak jakiś czas

I specjalnie wybrałem ubogi ten kąt
Okna w nim są za małe, chce się szybko wiać stąd
Jedno tylko w nim łóżko i zimnawy koc
I żarliwie się modę, byś przyszła w tę noc

Ale wiem z oczu twych…

W snach mych widzę jak dla mnie rozbierasz się tu
Jesteś znów moją lady wyjętą ze snu
Bo stworzyła cię miłość i obcy ci wstyd
I znów będzie nam dobrze, aż przywita nas świt

Ale wiem z oczu twych…

👉W przekładzie Romana Kołakowskiego
👉W przekładzie Macieja Zembatego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz